really happy


...är jag just nu! Imorgon är det som sagt sommarlov och det kommer bli så skönt! Ska göra en massa roliga saker på sommaren som jag kanske kan skriva här i bloggen sen? Ni vet ''sommar planer'' eller nått. Men iallafall, jag har provat mina kläder och fortfarande sitter jag och funderar på vad jag ska ta mig till om mitt hår lockar sig imorgon. Jag har ingenting imot lockigt hår utan när man kommer med platt och sen böjer sig håret på grund av vädret. Ni vet sådär när topparna böjer sig? Då förstörs mitt hår och det blir fult. Aja, jag ska inte klaga. Jag bryr mig inte heller om det så mycket för det ända jag tänker på nu är sommarlov!

Jag hade tänkt att sova nu faktiskt. Är ganska trött och annars har jag inget speciellt för mig så varför inte gå och lägga sig? Jag kommer att blogga imorgon. Kommer bla att lägga ut avslutningsklädseln.
Sweet dreams! /Jana

Kommentarer
Postat av: Pappapoet♥

Schysst blogg, kommer kika in fler gånger :D

2009-06-11 @ 02:26:19
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Hejsan!

Kikar in hos dig. Allt bra?



//Kram Milly ღ

2009-06-11 @ 07:31:24
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0