pysselkväll

Haha, när jag väl var igång med armbandet och det så bestämde jag mig för att fortsätta. Det slutade med att jag nu sitter med en nygjord kjol på mig. Är väll rätt nöjd med den med.. Den gjorde jag nog på 40 min skulle jag tro. Kommer ni ihåg den randiga midjekjolen jag gjorde för kanske några veckor sen? Leta upp det inlägget i månaden MAJ. Haha, Jag sydde kanterna på kjolen lika dan som där. Men jag gjorde en liten grej annorlunda på den hära kjolen. Jag klippte den på mitten och satte dit knappar istället. Så man knäpper kjolen istället för att bara dra på sig den. Här kommer iallafall lite bilder;       
/Camilla
Jag andvände; 


+ sytråd, synål och symaskin.

Resultatet;


Kommentarer
Postat av: elin

grymt snyggt camilla ;o <3

2009-06-19 @ 09:22:49
URL: http://ppelins.blogg.se/
Postat av: Camilla

hehe tack! ;')<3

2009-06-19 @ 10:59:00
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0