partille 2009

Det är fan bara en vecka kvar till partille kom jag på när jag allmänt bara satt och tänkte. Åh, det får mig att längta ännu mer! Det är sjukt jävla kul, gud ni ska bara veta. En hel vecka i göteborg. Alltså det är nog världens största handbolls cup, utomhus. Spelas som sakt i göteborg, nere på heden och något annat place. Sjukt kul! Fan, liseberg och grejer. Och vet ni vilken god nyhet jag fått reda på? Det kommer typ vara underbart varmt där nere den veckan, alltså på tisdag till.. Söndag? Ja tror det. Och vet ni, det var färsta gången förra året vi var med i partille och vi kom lixom delad 3a, är inte det sjukt jävla bra? Jo det äre. Anyway, jag är helt säker på att ingenting slår förra året.. tyvärr men det är fan sant. Det var bäst! Men kul ska vi ha iår med. Och många bilder! Fan, en hel vecka i göteborg. Mums! /Camilla
Lite bilder från förra året;











Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga till camilla: vilken är din naturliga hårfärg? skulle du kunna lägga ut en bild på de??

2009-06-24 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0