paris new bff

Haha sitter och kollar på Paris Hiltons new BFF. Snälla? Haha, måste faktiskt bara uppmärksama det. Så jävla patetiskt enligt mig, vem fan går ut i tv och letar upp en nys bästavän? Och Paris Hilton, gör det. Men hon måste ju fatta att människorna som söker til programet endast gör det fär att få vara med i tv och bli känd. Som om någon ens skulle söka in till samma program bara att man byter ut Paris mot någon "vanlig" brud. Fan, ahha så patetsikt. Visst om man leter efter "sitt livs kärlek" men snälla, ny bästa kompis? Snacka om brist på idéer angående nya program.. Jag hånar verkligen det nya programet, det är just därför jag tar mig tid att titta på det. Haha, en ny bästa kompis ska man ju kunna, ja kunna lita på och ja vara än bästavän. Men de som delatar är ju endast med för att det just är Paris Hilton.. /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0