några saker om Jana


* Min hårfärg är min naturliga färg, alltså har jag aldrig färgat mitt hår.
*Jag har alltid hatat mjölk.
*Jag började sminka mig smått i slutet av 5an.
*När jag var liten älskade jag tennis fast jag aldrig spelat det...
*På dagis var jag en riktig busunge.
*Att gå upp i vikt är något jag gärna skulle vilja göra.
*Jag har en syster som är 22 år gammal.
*Jag är inte svensk.
*Har ägt två hamstrar och en hund.
*Jag har haft en blogg tidigare.
*Victoria Beckham har varit min stora idol.
*Jag älskar att sola och bli brun.
*Skräckfilmer gillar jag.
*När jag var liten snodde jag en matta och grävde ner den i en sandlåda..
* Jag typ älskar cider. Det är sjukt gott!
*Ibland brukar jag vara lite blyg.
*Jag plattar mitt hår riktigt ofta.
*När jag lyssnar på house blir jag glad och pigg.
*Jag tycker Fernando Torres är snygg.

*Jag gillar killar med flätor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket land är du ifrån?

2009-06-20 @ 13:58:02
Postat av: élena

...så det betyder att du gillar snoop dogg med flätor :Ö

2009-06-20 @ 18:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0