min underbara bränna för idag!


Låg ute i solen idag. Tror det var i 3 timmar. Endå fick jag sjukt med färg. Solade baksidan utav mig idag eftersom den var sjukt blek. Har nämligen bara solat framsidan de senaste dagarna, där jag har skilje från bikinin. Men det hade jag inte när jag började sola idag, det kan jag lova er! Men vilket jag fick efter 3 sjukt sköna timmar ute i solen.. Rätt bra jag é, ha? /Camilla

Btw..om ni tror jag redigerat bilden så har ni sjukt fel. Skulle aldrig gjort det för att se brunare ut, never!




Kommentarer
Postat av: Felicia

Inte konstigt att du fick färg om du låg ute i solen i ca 3 timmar :O hehe. Gött att vara solbränd ;)

2009-06-29 @ 21:54:56
URL: http://thisismystory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0