midsommar

Godmorgon sötisar!

Då var man helt klar, sitter och dunkar lite musik. Skönt. Men det är ju midsommar, vilket betyder att jag och min famlj kommer ååka ut på landet till några kompisar och fira midsommar där. Det är skitmyssssssigt! Mitt ute i skogen och vid vattnet, haha låter lite läskigt sådära men nejnej, dom har grannar och massa så vi är inte ensamma där ute i skogen,hah det skulle jag nog inte klara av. Men ja, sitter och skriver lite med min vän elin på msn. Och ja, väntar bara på att få komma iväg.. Tror vi ska förbi och handla lite innan också, då ska jag tigga till mig en Mc'flurry på donken och ett par gmmistövlar! För blött komme rdet nog att vara där ute, sååå ett par gummistävlar sitter nog perfekt! Snygga ska dom vara också.

Men hörrni, nu ska jag springa iväg och fota dagens outfit. hörs snart igen! /Camilla

Glad midsommar föresten!
Och vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0