maxi med daddi

Så, precis kommit hem från maxi. Har varit och handlat med pappa. Haha, jag har faktiskt med mig some pics hem därifrån. Men hallå? Jag var lixom och handlade.. kanske inte så intressant. Menmen, jag tror ni blir rätt lyckliga endå. Enjoy! /Camilla


Startas alltid med donken.. och endast HappyMeal för mig.




Vad hamnar i vagnen först? JORDGUBBAR!

Snyggve...

Hahahahah, min far ville också vara med i bloggen. Visst är vi lika? Neeeej, jag e sötare.. SSCcccch!

ÄLSKA HAHA

När farsan lämnar vagnen passar man på att ta egopics, haha. But thats who i am!

Sen bar det av till donken... igen. För en Mc'Flurry som Camilla tycker att hon är värd.. typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0