måndag

Tjena bloggen!

Första inlägget för idag och klockan är.. halv 3. Inge bra? Nej, tycker inte jag heller. Men jag vaknade 11 och har haft huvudvärk sen dess.. men nu är det bättre.

Idag ska jag träffa Janis, eller rätt så snart faktiskt. Hon kommer väll hit och vad ska vi göra? Typ.. sitta ute, se på film och så ska vi göra chokladpudding. Mums! Haha, vi tar säkert några bilder under dagen, det låter väll bra? Jaja, sen lite senare mot eftermiddagen drar vi nog och shoppar lite. Eller jag ska shoppa, jana hänkar eftersom hon är en sån go vän! Haha. Fast det är bara kanske, det kan bli på torsdag eller i helgen också. Vi får se. Men jag har inte klätt på mig än. Sitter här i mjukisar och bh.. orkar inte klä på mig. Men det lär väll bli snart endå.. Men skitsamma, som sakt eftersom jag inte klätt på mig och kan lägga upp dagens outfit så får det bli dagens låt istället. /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0