lördag och söndag

Kan börja berätta lite kort om lördagen som jag spenderade på gubbängsfältet eftersom de spelades Eken Cup där. Iallafall, vi alla hade samling klockan 2 därborta. Vi fick reda på lagen och började tagga in för matcherna. Hehe, vädret var ju katastrof kan jag säga! Fast ändå ingetning på idag (Söndag) men vi kommer till det. På lördagen så duggade det bara lite sådär, någongång ibland. Kallt var det och planerna vart ju mer än bara geggiga! Haha, snacka om lerigt. Jag hade lera enda uppe från ansiktet ner till under fotsulorna. Ingen ironi! Men jag kan säga att jag var inte den ända som hade det, haha! Menmen, mitt lag vann iallafall båda våra matcher. Skulle kännts lite meningslöst att bli så geggig utan någon vinnst. Men det blev det! Men btw, tog kort på hur lerig jag var när jag kom hem efter lördagen ;

Och här har leran torkat också, tänk då hur det såg ut när den var blöt, och kladdig! Euu..

Idag därimot blev man inte lika kladdig, utan mest smutsig och genomblöt. Önskade nästan att det var som i lördags istället. Inge kul väder att spela i kan jag säga er! De flesta planerna har blivit helt förstörda efter dagens väder. Spö regnat, duggat, spöregnat, duggat.. aa mysigt? Nej. jag tror faktiskt det inte slutade regna en ända gång på hela dagen idag? Nej, jag tror fan inte det. Kallt var det också, satt fan coh skakade i 1 timme. Inte kul, inte kul.. Men trots vädret vann mitt lag våra båda matcher idag igen, yes! Vann gruppen, så nu är vi vidare i A-slutspel. Skönt. Menmen, imorogn är det inget spela för mitt lag iallafall, för motståndarna vi skulle möta hade dragit sig ur. Gud välsigna er säger jag bara, fan vad glad jag blev när jag fick höra det. Haha, för jag hade faktiskt ingen lust att spela en till match i bara kortbysxor och kortärmad i fan 5 grader och spöregn, nej tack! Hellre taggar jag inför slutspelat på söndag. Men whatever, tror endå jag förljer med ut dit imrogn igen, kolla på vårat andra lag. Då ska jag fan sätta på mig min dunjacka. YES!

Måste bara säga att, det här är nog första året jag längat till  att Eken Cup tar slut och det är jag nog inte ensam om.. /Camilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

men ofta du fick åka lerig i bilen hem ? (;

2009-06-14 @ 19:14:11
Postat av: Camilla

Haha, jag satte på mig byxor över :)

Pallade inte tvätta bort där borta. Sjukt jobbigt bara efter första matchen ;o

2009-06-14 @ 19:53:54
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0