liten uppdatering från Jana

Hej på er alla. Sorry att jag inte har skrivit något men jag vet inte, har inte mått så bra. Typ illamående och sånt där. Men det börjar bli bättre nu och bli inte ledsna och besvikna om inte jag bloggar på ett litet tag till för när jag sätter mig vid datan mår jag lite småilla. Jag vet inte vad det beror på.. Har kanske spenderat lite för mycket tid vid datan och nu inte orkar med den. Äsch jag vet inte. Men jag hoppas att jag blir bättre och så.

Annars så har jag bara suttit hemma och inte gjort så mycket. Har inte velat solat eller någonting nu när det varmt ute och allt det där jag har längtat efter. Men, men. Jag hoppas att jag börjar blogga snart igen men just nu har jag absolut ingen lust till datan. Jag ska iallafall ut med Camilla nu, vi ska typ köpa glass och sånt. Hoppas ni mår bra och njut av värmen nu! Puss på er alla /Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0