kort om dagen

Hej bloggen!

Har inte så stor blogg lust men ska klara mig igenom det hära för eran skull. Åkte in runt 8 till gubbängsfältet för att tillbringa min sïsta dag på ekencup. Det var ju alltså slutspel som gällde. Men vi sumpade det i kvartsfinalen mot Tyresö tråkigt nog. Faktiskt, så ville jag vara kvar eftersom att solen änrligen ritta fram över fältet. Åh, sista dagen lixom? Suuuuuuuper. Men iallfall, vi åkte hem och jag och Jana satte oss ner för att se på Twilight, såg den igen dåra med henne eftersom jag tycker den är grymt bra! Men whatever, sen spelade vi lite Sims 3 och käkade av min tårta som blev över sen igår. Hehe, riktigt smarrigt!

Nu tänker jag iallafall leta upp en kändis bild. Tänkte köra en "gissa kändis" igen. Gick ju riktigt bra för er görra gången så den här gången blir det nog lite svårare!

Men btw, jag älskar att delta i andras tävlingar på deras bloggar. Jag vet att ni älskar at delta här. Så om haha, ni har någon tävling. Tipsa mig, beacuse i love it! /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0