kan dagen verkligen bli dåligare?

Hej! ..

Kom nyss hem från skolan. Den var väll helt okej till nu på eftermiddagen. Först fick vi reda på att våra bästa mantorer ska sluta till nästa termin. Vilket betyder att vi får två nya, skit usch! Vi får även helt nya lärare i alla ämnen. Vilket suger stenhårt! Det kommer bli kaos, det kan jag lova er! Men whatever, sen begav vi oss hemmot, i det sjukt äckliga "sommar"vädret? Regnar, blåser och är kallt. Herregud, tänk vi har skolavslutning om prick en vecka. Nu får solen tamejfan ta och komma fram!? Jag klarar inte det här längre.. Men ja, nu ska jag berätta för er vad som gjorde mig mest irreterad idag. När jag väl hade kommit fram, alltså hem. Dåsa upptäcker jag att jag inte har några nycklar, what? Ja, klart som fan att jag glömt dom i plugget. Det tar ungefär 10-15 minuter att gå dit, så det fick jag göra - i regnet! Så nu är jag blöt och mysig. Jag har bara en fråga, kan dagen bli så mycket värre?.. /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0