kallt!

Nyss vart ute, först Linis sen Jana. Gick ner till ica och stationen med Lina, köpte redbull och glass. Vilket jag ångarar eftersom jag upptäckte att det började bli kallt ute, och en isglass gjorde ju inte saken bättre? Haha. Sen kom iallafall Jana ut, Lina skulle hem pga någonting. Men iallafall jag och Jana strodsade runt i döda märsta. Och gash vad jag märker att det bara börjar slå ut mer och mer pollen. Om jag ska vara helt ärlig så sitter jag och nyser just nu. 2 min mellan varje, helt seriöst. Haha, näsan rinenr och det kliar som sjutton i halsen. Ögonen var mer på dagen. Haha, alla undrade ifall jag grät.. det rinner nämligen. Tycker så synd om lilla mig *snyfft* .. /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0