jordgubbar

Tjingeling snyggingar!

Har precis städat min strump-låda. Haha, vilken kattastrof! Har nog inte sett mer strumpor i hela mitt liv, slängde minst halva mängden utav strumpor. Känns skönt! Iallafall, kom hem för ett tag sen. Vart uppe på eourostop med Jana och fixat bikini. Skit nöjd! Visar den lite senare + en rosa mjukisdräkt jag köpte. När vi väl var där så uppe på maxi så passade jag på att köpa årets första jordgubbar, yes! Hur gått som helst, men lite väl dyrt? Visst, är medveten om att dom nu i början kan vara lite dyra. 40 kronor för inte alls så stor bägare. Men gott var det! Men ja, det var det. Jana fick också med sig lite hem så det vart ju lyckat?

Ikväll blir det tacos med familjen, sen kanske ut med Jana. Får se vad vi hittar på. Kanske träffar Linis, nej ingenaning. Hörs snart! /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0