jordgubbar är tamefan det bästa som finns

Nu har jag målat  naglarna och fixat till mig.. Härligt!

Just nu sitter jag och käkar upp det jordgubbar som blev kvar.. Fast nu käkar jag dom men mjölk. Haha, som ni kanske märkt så älskar jag jordgubbar. Det är fan bäst, smakar riktigt sommar. Vilket jag älskar! Jorgubbar är absolut min favorit frukt! haha, eller är det en frukt? Nej inte är det en grönsak iallafall.. Säger man kanske bär? Äsch, haha vad ni nu kallar det. Så älskar jag det! /Camilla

Vad är din favorit frukt/bär nu till sommaren? Kanske något speciellt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jordgubbar & vindruvor (a)

2009-06-24 @ 11:34:28
Postat av: Anonym

vindruvor lätt

2009-06-24 @ 16:43:46
Postat av: Anonym

vindruvor lätt

2009-06-24 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0