janas outfit


Gud så skönt, äntligen sommarlov! Jag sitter här med Lina och Camilla. Vet inte riktigt vad vi ska göra nu. Jag tror jag måste hem och käka för är så hungrig. Avslutningen idag var ganska tråkig, rektorn höll tal och vissa sjöng. Efter det satt vi i klassrummet och vi åt kakor och glass, hihi. Efter det fick vi vårt efterlängtade sommarlov.

Nu är jag så glad. Tänk er att sova ut varje morgon och så gör man precis vad man vill. Så underbart!
Men nu tror jag att vi ska ut, fast först måste jag hem och äta och byta om. Puss puss /Jana

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är, jättefin!

2009-06-11 @ 14:16:20
Postat av: I S A B E L L A

sv: Headbandet är ifrån Gina för 69:- ;)

2009-06-11 @ 17:12:36
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: tack! Jag köpte dem tillsammans med ett par andra skor så jag fick 50% rabatt på dem, men originalpriset är 300 kr. :)

2009-06-11 @ 18:17:50
URL: http://anilas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0