imorgon blir det regn

Tjenixen. Sitter hemma hos Camilla. Jag tror vi ska ut nu för vi orkar inte sitta inne. Får väl se vad vi hittar på.
Idag har jag varit i skolan. Man jobbar typ ingenting dom här sista dagarna. Vi kommer att få sudda i böckerna och sånt där ni vet. ja och imorgon är det Ghanadagen då vi alla måste arbeta någonstans och samla in pengar till ett barnhem i Ghana. Skönt och vara hemma lite, hehe. Men nu måste jag gå. Puss på er alla! /Jana


Ni alla kommer säkert att vara jätteledsna precis som jag. Ja, det kommer tyvärr att regna imorgon och även på onsdag tror jag. Åh, jag som trodde att sommaren hade kommit. Det blir tyvärr ingen solning för dig och mig imorgon Camilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0