helg

Tjena sötnosar.
Är fan skitglad att det är helg. Härligt, härligt. Jag har precis kommit hem från skolan. Hände inget speciellt idag, bara vanliga lektioner. Vi hade idrott med en annan klass. Hur tror ni det gick för våran oss? Om vi knappt kan sköta oss när vi har idrott själva så är det nog ännu värre när vi har tillsammans med en annan klass.. Iallafall, jag och brudarna gick och åt efter idrotten. Haha, fyfan vad kul vi hade! Efter det var det dags att bege sig hemåt. Fick sjuss på moppen av Maki vilket var superskönt för jag orkar inte gå hem. Nu ska jag sluta skriva och istället träffa Camilla. Puss på er /Jana


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du klippt lugg ? :O :D <3

2009-06-05 @ 14:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0