hatar vår skola


En bild från vintras

Förlåt kära vänner att jag inte har hunnit skrivit idag.
Först var det ju skola som vanligt. Vi fick reda på att våra mentorer skulle sluta + att vi kommer ha nya lärare i typ alla ämnen. Fyfan, alla blev helt deppiga. Seriöst, precis när vi börjat gilla våra mentorer och allt var helt okej med våran klass så ska det vara något annat som är fel. Så att börja skolan efter sommarlovet är inget jag ser fram imot iallafall.

Efter skolan träffade jag Bella. Vi var en stund och gjorde inget speciellt, snackade och så. Och nu tänkte jag blogga lite. Efter det ska jag fan ta mig sova. Är så sjukt trött idag. Puss! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0