härligt!


Fan vag skönt, klar med allt för idag!

Har solat ryggen och hela baksidan, hehe. Lägger in bild på min härliga beränna snart! Sen alldeles nyss blev jag klar med packingen, sjukt skönt! Då kan jag steka lite till imorogn. Chill? Yes ofcourse. Har även lagat mina högtalare, så nu kan jag dunka musik så hela området hör. Härligt va? Tror jag sätter igång med det samma faktiskt. Ska lyssna på lite Michael Jackson :'( . Haha, btw. Visste ni att jag var ett grymt stort fan utav honom föär några år sedan, kunde typ dansa som han och shit. Hade as många skivor utav han. Därför ska jag försöka leta fram någon. Favorti låtarna var nog, och är fortfarande! .. Bad, Thriller och The way you make me feel. /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0