handbollscup imorgon


Första dagen på sommarlovet och det spöregnar ute. Kul... Fan, tänk om det kommer vara sånt här väder hela sommaren? Eller iallafall hela juni. Bella måste nog vara satans glad som åker till Libanon idag..

Själv sitter jag och äter lunch. Funderar på vad man kan göra en tråkig dag som denna. Gå ut kommer jag nog inte göra hela dagen så jag lär väl sitta hemma och mysa lite. Kanske sätter på en film. Om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg när jag såg på film senast?
Imorgon är det cup ända fram till tisdag. Jag kommer hem på kvällarna och sover hemma men det kommer nog inte bli så mycket bloggande ändå. Sen kommer det säkert inte bli så kul heller pågrund av regnet. Tänk er själva att spela ute i sånt här väder.. Usch vad trist. /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0