godmorgon söndag

Godmorgon!

Vaknade för ungefär 1 och 1 halvtimme sen. Bäddade myss sängen och ska snart hoppa in i duchen för att sedan fixa mig. Föna håret, platta det, sminka mig och välja kläder. Sen hittar jag på någonting. Orkar inte slösa bort hela dagen lixom.. även fast det är söndag. Slappdag? Men och, jag har fan slappdag varje dag nu ju.. men det betyder inte at jag ska göra det för det är sjukt tråk att vakna 1 på dagen och sedan börja fixa sig klockan 5? Lyckat lixom..

Haha, men nu sitter jag och kollar på något repris ifrån "mama's boys" eller något sånt. Men whatever.. igår skrev jag ett inlägg runt 2? Jag skrev i det inlägget att jag skulle lägga upp en bild också men blogg.se knasade då. Funkade inte heller klockan 3, undra om blogg.se slutar fungera klockan 3 på natten? Aja, ingen aning så det sket vi i. Men nu ska jag iallafall som sakt gå och duscha. Slänger nog in en dagens lite senare också! /Camilla


Bild från eken cup 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0