godmorgon bra väder?

Godmorogn sötnosar!

Vaknade för en kvart sen och har redan hunnit gjort frukost, bädda sängen satt på plattången och satt på datan. Visst är jag riktigt faaaaaaaaast? Haha. Men ja, jag drar iallafall till Jana 20 över 12 alltså om 2 timmar och 2 minuter. Chill med lite tid, så jag slipper stressa. Haha, men vet ni vad jag såg!? Jag har en sån dära lite väderskit på mitt skrivbort på datan. Den visar iallafall bara en stor sol i stockholm. Varken regna eller måln. Dock bara 12 grader, men lite chill? Ifall det nu stämmer, serisöt om jag kommer till eken och det bara spöregnar vet jag nog inte vad jag gör. Ockej, jag vet att det kommer vara blött och geggigt och så men lite sol åt folket iallafall?

Haha, nej men nu måste käka upp frukosten och höra mig klar så jag hinner blogga lite innan jag ger mig iväg. Hörs! /Camilla


Gammal bild. Ni får en nyare i nästa inlägg. Gulligt va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

<33

2009-06-13 @ 23:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0