gårdagen + fredag

Hej beauties! ..

Kan börja att berätta lite om gårdagen. Kom hem runt 11 så jag hade ingen ork att blogga. Ehm, jag var iallafall ute med älsklings brudarna, Jana, Elin och Linis. Först så gick jag, Lina och Jana till typ märstacentrum. Skulle möta några men det blev inte av så vi drog till campino och käkade pizza. Eller lina käkade, haha. Sen strosade vi bara runt och hade det allmänt kul. Tillsist drog vi iallafall hem till sötisen Elin. Vi drog till sätunaparken och lodade. Yes! Haha, och sen som sakt så hittade jag inte orken utav bloggning.

Fredag idag då. Första riktiga sommarlovsdagen. Skönt säger jag bara! Menmen, idag vet jag inte vad som händer. Hittar väll säkert på någonting med jana skulle jag tro. Lina ska ju in till stan redan idag och sova över där pga. att vi har eken cup på lördag! Eller från lördag till tisdag, det börjar på lördagen. Love it! Bara inte vädret stämmer in med vad alla sakt. Då seriöst tar jag livet av mig. Det sägs ju att det ska spötregna på lördagen. Kul! Nej det får inte bli så.. Men iallafall, om det blir som planerat så sover jag och jana också över i stan från lördag till söndag tror jag det var? Så då blir det inget bloggande på hela lördagskvällen och antagligen inte heller söndagen. Men jag kommer nog hem med ett antal bilder från kvällen, och från hela cupen. Tar ju givetvis med mig min söta lilla rosa kamera. Hehe.

Nu ska jag dra iväg och se på tv. Njuta av som sakt, första sommarlovsdagen! /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0