gamlastan med klassen

Sög stenhårt. Vädret var trist, regnade och var kallt. Inte så värst kul grejer gjorde man där heller öfr den delen. Strosade runt i gamlastan med Jana, Lina, Elin och Fanny. Hade väll rätt skoj endå, vi gick blandannat in och åt lunchbuffe på kina. Dock åt jag inget, men skönt att få komma in i värmen. Haha! Kom precis hem iallafall, men nog världens snyggast hår. Vågigt - HATA, HATA, HATA!

Men whatever, måste bara be om ursäkt för igår. Inget bloggande för verken min eller Janas del.Vi hade träning och möte och massa grejer. Eller jag hade, men var Jana var har jag inte den blekaste aning om. Hehe. Men idag blir det förhoppningsvis mer bloggande. Eller får se, har grymt ont i huvudet och ska nu, precis dra iväg och käka upp min efterlängtade kycklingsallad. Magen skriker efter mat! /Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukkkt fin <3

2009-06-10 @ 15:48:41
Postat av: Anonym

finast ever!!!!

2009-06-10 @ 15:49:08
Postat av: Anonym

har du löshår?

2009-06-10 @ 17:37:08
Postat av: Anonym

<3

2009-06-12 @ 16:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0