fy på ringar



Min ring rostar redan. Jag köpte den några dagar innan skolavslutningen och har knappt använt den. Alla ringar från Gina Tricot och då min ring som kommer från Kicks lär ju rosta eftersom både min och Camillas gör det. Väldigt dålig kvalité..
Jag vet inte riktigt, jag börjar gilla ringar väldigt mycket nu men vågar jag verkligen köpa fler? Hur ska jag kunna veta om dom kommer att rosta eller inte.. Tråkigt, tråkigt.

Jag har presic ätit klar min mat och sitter nu och äter chips. Dom här lantchipsen är så sjukt goda tycker jag. Lätt dom godaste chipsen. Men hörrni, tror att jag ska lyssna på härlig musik nu och spana in olika bloggar. Puss på er! /Jana


Kommentarer
Postat av: Anonym

köp äkta silver så rostar dom inte :) eller tappar färg som dom egentligen gör, det blir lite dyrare men det håller ju :)

2009-06-19 @ 00:03:17
URL: http://lifebylinneaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0