fjortistider..

Haha, varje gång jag tittar igenom alla mina bilder på datan så fastnar jag ofta på dom bilderna.. fjortisbilderna. Jag kan riktigt skratta mig torögd. Det är så synd.. haha, man tänker ju lixom.. vill man se ut sådär? Alla som läser det hära har själva varit fjortisar. Vissa mindre än andra.. eller kanske finns det till och med någon som inte varit. Men det är väll typ 20% av 100% .När jag säger varit fjortisar menar jag ju trotsallt sett ut som fjortisar. Det är en rätt så stor skillnad. Men det orkar jag inte gå in på.. Haha, men iallafall.. de flesta i min ålder och uppåt har ju kommit förbi det stadiet men tyvärr.. tyvärr finns det några som fortfarande hänger kvar där.. tråkigt nog. Dom vill man ju nästan bara håna.. Men jag tänkte iallafall dela med mig utav min fjortis period. Och ja, ni får skratta.. för det tänker jag göra! Haha. Ps. jag hette till och med Milluw på playahead /Camilla









Kommentarer
Postat av: E

svara på frågorna då

2009-06-20 @ 23:04:24
Postat av: Anonym

bilden längst ner.. fett söt

2009-06-21 @ 15:19:12
Postat av: Anonym

är det ens någon skillnad på hur du ser ut nu förutom att du hade blont hår ?

2009-06-21 @ 15:34:10
Postat av: Camilla

haha ja? om du inte ser det så har du nog aldrig träffat mig? :s

please, prata inte!

2009-06-21 @ 17:36:22
URL: http://extrallt.blogg.se/
Postat av: ffellis

hhah ojoj vem äre som står med en kondom du biter då ? (a) vare inte lilla jag ? jo det vare ! :D<333

minnen ahha :D

2009-06-21 @ 20:52:34
URL: http://ffellis.blogg.se/
Postat av: Camilla

HAHAH, yes det är du lilla fellis.

ohja, minnen :')<333

2009-06-21 @ 21:07:11
URL: http://extrallt.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ffaaaaaaaaahn skit söt på alla bilder , mohahah ingen skillnad på dig då & nu .. bara att ud har brunt hår.. ;D driver älskling ... ;)<333

2009-06-23 @ 00:10:34
URL: http://alltidmimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0