en hemlighet

Okej, nu ska jag avslöja en sak för er. Kanske inte så super intressant men jag tänker berätta det för er endå. Att när jag avr lite så var jag ett sjukt stort fan av Eminen. Fattar ni, jag var ett fan av Eminen? Jag verkligen hel diggade hans låtar, kunde sitta och bara nöta hans låtar i ¨nån timme varje kväll. Sjukt, men that´s the true. Hade flera utav hans skivor till och med. Men sen "växte jag upp" visst, det var inget fel med att gilla honom, men jag var ju liksom tjej? Iallafall, jag släppte honom och som sakt "väste upp". Men nu några år senare kommer det tillbaka. Jag börjar faktiskt gilla hans låtar mer och mer. Dom är sjukt sköna.

En till grupp jag älskade var Spice Girls. Men kontigt nog föll jag mer för Eminem..

Den här låten tycker jag är grymt skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0