dålig uppdatering

Rätt så dålig uppdatetring idag, eller vad tycker ni? Jag gör det iallafall. Förlåt för det. Men har inte haft så stor blogglust. Thats life!

Iallafall, idag har jag varit i väsby med Jana, eller vi drog dit typ 5. Kul. Men skitsamma, jag handlade två t-shirtar. Visar dom imorogn, för jag pallar inte knäppa kort på det. Sen köpte jag ett par örhängen, silverpärlor. Cute! Anyway, kom väll hem runt 7 och sen drog jag ut med Jana igen runt 9. Först drog vi till videobutiken och köpte chips och cola. Sen satte vi oss vid sätunaskolan och bara lodade. Hade sjukt kul iallafall, kommer nog ha träningsvärk i magen imorogn utav allt garv.. Asch då! Haha..

Nu ska jag knäppa på tvn. Se om det finns något intressant att kolla på. Men ni kan iallafall få en bild på mig från tidigare idag! /Camilla


Shiiiiiiiiiiit, vem är snyggingen?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du börjar låta som Dessie och alla dom egotjejerna -_- snälla bli inte en av dom som bah; i know you love me. va bara dig själv

2009-06-23 @ 00:35:38
Postat av: elin

idjaaaaaaaot, dåligt med bra självförtroende eller? svar nej. camilla har bara bra självförtroende, de är allt. sär -.-'

2009-06-23 @ 01:17:25
URL: http://ppelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0