dagen

Jana kom väll hit efter 2 när jag hade solat klart. Fick faktiskt rätt på mycket färg. Härligt! Anyway, vi var påväg till ica när pappa ringde och sa att han kunde sjussa oss till väsby. Så vi åkte dit, jag böt min tröja till en likadan fast en mindre storlek. Sen sprang jag in på gina och köpte ett par jeans tights. Rätt vanliga men kände mig bara tvungen. Sjukt snygga är dom också. Ni får bild på plaggen lite senare. Sol brillorna blir nog imorogn elelr någon annan dag. Vi får se.. Men har iallafall ätit precis och kanske ska dra ut snart med Janis. Men hörrni, ska bara ladda upp dagens outfit på datan så lägegr jag in den vilken sekund som helst! /Camilla

Dagens underbara sol! Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0