dagen

Hej bloggen!
Det var ett tag sen jag uppdaterade bra sist men förlåt. Vet inte riktigt vad det har berott på
Idag har jag varit och handlat med mina föreldrar och så har jag faktiskt redan börjat packa lite smått inför Partille. Handbollscupen för dom som inte vet. Vi åker iväg på tisdag och är hemma på söndag. Ja så man har börjat lite med packningen men tänker fortsätta på måndag har jag bestämt.

Just nu sitter jag och äter mat. Är riktigt hungrig men ville ändå inte ha riktig mat idag så det fick bli några mackor. Men jag blir inte mätt på det så ska käka något mer. Camilla ringde mig också för ungefär 1 timma sen. Ska nog dra ut med henne och Mimi också. Men nu ska jag fortsätta äta! Pussen /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0