barbiedockor

Haha, vet ni vad ag kom och tänka på? Att barbiedockor var det bästa som fanns när jag var liten enligt mig. Jag kunde leka med dom från dag till dag. Det fanns inget bättre! Ph, så tyckte jag att dom var så jätte fina med sina fina klänningar och sitt lååååånga fina hår. Jag hade minst 100 stycken sånna. Eller iallafall 70. Men det jag aldrig tänkte på var att alla, precis alla hade långt hår. Antingen vågigt, krulligt eller platt men långt var det jämt! Tror jag har dom liggandes i förrådet. Ska tamefan ta och hämta en och klippa av håret på den. Japp, jag ska fan göra det! Det gör mig faktiskt extremt irreterad att varenda jävel hade långt hår! Haha, jag vill verkligen se en barbiedocka i kort hår för en gångs skull! Jag lovar er att jag ska visa hur hon blev. Strax tillbaka! Haha. /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0