apelsinkrokant

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. Jag är inte på topp just nu utan önskar helst av allt att jag vore någonstans utomlands själv eller med en kompis. Vill bort från allt och alla. Nej det är bara en dålig dag helt enkelt. Jag orkar inte med någonting.

En dålig dag som denna sitter jag inne och ruttnar när jag igentligen borde vara ute i solen när den väl är här. Jag äter choklad och gör absolut ingenting. Sen har jag ingen aning om vart Camilla är. Jag har lovat att ringa henne men jag själv är helt ofixad och orkar inte fixa mig. Eller det behövs igentligen inte. Måste bara platta håret känner jag och efter det ringa henne. Jag bloggar förhoppningsvis ikväll. /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0