wild things 3

Så, då var första filmen slut. Sjukt bra film säger jag bara. Fast man måste ha lite hjärna för att fatta, vilket då jag har! Haha, *blinkblink* Anyway, tänker inte berätta vad den handlar om för den var sjukt komplicerad och.. jag orkar inte, fniss! Haha, men jaf tycker verkligen att ni ska se den ifall ni nu inte redan gjort det. Måste bara varna er om att, ja som sagt den var sjukt komplicerad och man måste ha hjärna. Men när ni tror att filmen är slut, stäng inte av! För det kommer som "facit" i slutet, så då fattar nog de flesta hur och allt "faller på plats" Så, se den!

Jaja,nog pratat om det.. nu ska jag nog fortsätta med American Pie. Hörs om ett tag! /Camilla

Okej, såg det nyss.. bilden kanske misstolkas så läs inlägget! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0