vad händer idag camilla?

INGENTING! fan.. vad ska jag göra idag? Antagligen absolut ingetnign alls. Rätt skönt men hur tråkigt? Fast eftersom jag har sån brain så kommer jag säkert på någonting lustigt att göra.. Hehe.

Menmen, har precis vaknat och gjort iårdning lite frukost. NU? Halv ett.. Jo men vet ni varför?
Jag låg och sov tills min syrra kom in typ 10 och då hade jag bestämt mig för att gå upp och inte sova bort halva dan.. men precis när jag tänkt gå upp säger hon " camilla.. det är strömavbrott.. "  HAHA , ja.. då sket jag i att gå upp. Vad fan kan man göra.. plattahåret? Nej.. Blogga? Nej.. Se på tv? Nej. Haha, hellre sover jag lixom. Men ja.. sen vaknade jag 12. LYCKAT! Anyway.. nu ska jag sätta på en film. Hörs senare idag! / Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte ens sent snorvalp jag vaknar vid 2 halv 3 varje dag så sätt dig på en stubbe o cirkulera.

2009-07-10 @ 14:03:13
URL: http://holyfeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0