uppdatering

Nar man val har chansen att blogga sa gor man det eller hur? Iallafall. Jag, min familj och nagra vi kanner var ute och fikade idag. Mysigt men kallt! Jag langtar bara tills imorgon da vi aker till varmen. Efter sa hade alla lust att bowla sa vi gjorde det. En rolig dag har det varit helt enkelt. Jag har en massa bilder som jag annars skulle visat er men tyvarr sa gar det inte nu utan det far bli nar jag kommer hem. Ska forsoka att ta jattemanga bilder som jag kan visa er nar jag ar hemma.

Idag horde jag ocksa att det skulle bli 43 grader i skuggan pa onsdag. Hur varmt? Jag tror nastan det ar lite for varmt.. Men man ska val njuta av varmen medans man kan, visst?
Aja, det har kommer nog bli sista inlagget for nu kommer jag inte ha nagon tillgang till internet&sa. Har bestamt att jag ska sola sonder mig iar. Eller verkligen sola,sola,sola! Sen vill jag kopa mycket saker ocksa som tex;

 
*Nagellack,smink och sant dar shit.
*Asfina underklader.
*Smycken och kanske skor.
*Hogtalare till min iPod.

Vi far val se hur mycket av det dar jag kommer kopa men det ar iallafall sant jag behover. Nej nu ar klockan 20 over 1 har och jag maste faktiskt sova aven fast jag inte ar trott. En lang bilresa vantar imorgon. (For dom som inte vet aker vi bil)
Love you all! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0