tukiet snart

Fan vad jag längtar.. Jag åkerom prick en vecka. Ja, prick om en vecka så är jag i turkiet nu. Åker ju klockan 5 eller 6 på kvällen nästa lördag. Så jag lär väll vara där nu vid den här tiden nästa lördag? Tar ungefär 3 timmar att flyga, inte så värst mycket så det är skönt. Men just nu vill jag bara komma bort från allt och alla. Ta inget personligt.. men så är det. Fan vad skönt säger jag bara. Men åh, jag tänker faktiskt på er? Kommer inte bli mycket blogga säger jag bara.. Jana är ju fortfarande i ukraina då.. och jag turkiet. Givetvis komme rjag blogga där, så mycket som möjligt! Men kommer väll antagligen inte hinna sitta vid datan så mycket, man vill ju lixom njuta.. så ja ni får klara er. Men som sakt.. längtar sjukt mycket! /Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i turkiet ska du ? ;)

2009-07-28 @ 11:33:57
Postat av: Anonym

vart i turkiet ska du ? ;)

2009-07-28 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0