taxfree

                                                                    Smink, krämer, parym och godis!

Klar, nu har jag bestämt mig för lite saker som jag tänker betälla inför turkiet. Tog lite B bilder med min kamera på det också, så ni vet exakt. Haha..

Godis..

..och lite mer godis.

Sen funderar jag på någon utav dessa parfymer.. Fancy eller Fairy dust. Tror det blir Fairy Dust, hehe.

Mascara!

Sen lite body lotion som luktar mango och kokos, mums! Man vill ju inte bli så torr så man börjar flagna, nej usch det klarar jag inte av!

Det var det, sen blir det ju sjukt mycket shopping där nere också, härligthärligt! /Camilla


Kommentarer
Postat av: felicia

jag tycker fancy .. min favvo parfym :)

2009-07-09 @ 21:03:46
URL: http://feliciaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0