söndag

Godmorgon bloggen..

Kom inte i söngs för 5 imorse och vaknade runt klockan 1 idag. Gad, i mina närmaste inlägg så har första meningen vart den samma hela tiden eller hur? Haha. Menmen, ska ta och fixa mig lite nu och sen åka och shoppa lite med mamsen. Tänker bara sätta på mig mjuukiskläder idag. Orkar inget annat, det är lixom söndag? Haha. Och sen när man ska prova kläder och grejer så är de jätte jobbigt om man ska ha på sig jeans och sånt, tycker inte ni det? Haha, menmen. Ska sätta på plattången och medans den värms upp så ska jag gå och sminka mig. Sen får jag ju inte glömma frukosten.. klokan halv 3? haha. lyckat../Camilla


Kommentarer
Postat av: victoria

vilket tema har ni på bloggen :)?

2009-07-19 @ 15:27:20
Postat av: Camilla

Fashion, fast jag har ändrat lite här och där i kodmallarna så det är inte så mycket utav det temat kvar. haha :)

2009-07-19 @ 19:29:07
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0