så har partille cup varit

Hej på er kära vänner!
Vi är tillbaka nu och jag tänker absolut börja med att berätta hur allting har gått, vad vi gjorde osv.
Vi åkte iallafall tåg till Göteborg i typ 5 timmar. Det var varmt och så men när vi kom fram släpades vi fram med våra tunga grejer till skolan där vi skulle bo. Ja, vi träffade på ett kill-lag som bodde mitt imot oss. Vissa av dom var jättesnälla faktiskt så vi blev vän med dom. Jag och Camilla vinkade också hejdå till dom när dom skulle åka, haha.
Sen var vi på invigning där. Skitballt verkligen! Liseberg var vi också på. Det var lika kul som allt annat. Men annars så var vi på vårat rum och chillade med brudarna bara. Taggade inför matcherna och så.
Vi åkte tyvärr ut i kvartsfinal i A-slutspel mot ett lag från Norge. Jag har iallafall haft det askul den här veckan i Göteborg!

Musiken spelas högt här i rummet och jag måste fortsätta att städa lite. Packat upp mina grejor har jag redan gjort faktiskt. Så duktig jag är.. /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0