okej

Har kollat på film fram tills nu. Är inte ett dugg trött.. gad hela huset ligger och sover, förutom jag då. Natt uggla? Klockan är halv 02.23. Haha, halv 3 ungefär. Anyway, kände mig sjukt hungrig så jag gick och gjorde lite mat, kyckling, sallad och coca cola. Men tänkte sitta uppe ett tag till, för jag är ju som sakt inte ett dugg trött. Jag knaske dygnar? Haha, anyway. Sitter och skriver med några lustiga på msn men någon utavdom läser troligtvis inte min blogg, men ni lär väll se det hära imorgonbitti, utvilade och grejer medans jag säkert kommer ligga halvdöd och verkligen ångra att jag stannade upp. Men hörs imorogn, eller senare idag..! /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0