ny design?

Haha, nej fan vad tråkigt jag har? Funderar på att sätta mig ner och göra en sjukt snygg design, åt mig själv dåra. Eller alltså till min och janas blogg. Och jag vet, nu tänker ni "men hallå, dom böt ju nyss design och den är ju sjukt snygg.. varför byta igen!?" Haha, sant. Men jag tröttnar sjukt snabbt på designer. Testar mig fram till någon jag fastnar för. Men eftersom jag ändå inte atr betalt för mina egan, vilket verkar liiite onödigt så spelar det ingen roll! Haha. Så det ska jag nog ta och göra nu. Sen när jag är klar kan ni få bilder på alla våra headers! Kul va? /Camilla

Btw, skulle jag passa i gröna ögon? *fniss*

Kommentarer
Postat av: jessica

Åh du måste lära mig hur man gör designer!

2009-07-14 @ 08:34:42
URL: http://yessicaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e brunette, du skulle passa i blåa ;) <3

2009-07-15 @ 00:19:48
Postat av: Mr. x

nope, dina är fina precis som dom är..

2009-07-15 @ 00:32:26
Postat av: Anonym

sa aldrig att dom va fula ;) :D

2009-07-15 @ 00:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0