movie time

Nu jag sätta mig ner och kolla på lite filmer. Brstämde mig för att kolla på american pie 2. Sen såg jag en annan film som jag blev rätt sugen på, och lite coolt vare.. för när jag lässte på baksidan så stog det att huvudpersonen var samma blonda tjej som i amarican pie. Snacka coolt alltså! Haha, har aldrig sätt filmen förut lixom.. Aja, anyway sen blev det en annan film också som heter Material Girls.
Så det blev filmerna American pie Band camp, Material Girls och Wild things 3.

Till de filmerna tänker lilla Camilla bara knarka tuggumin ocg cocacola eftersom det är det enda hon är sugen på efter en halv påse jordnötsringar. Hehe..


Visst är jag lika söt utan smink?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0