min och calles historia

Haha sitter och skriver lite med sötnosen calle på msn. Det var fan ett tag sen, hihi.

Men men, vi satt och drygade lite och sen frågade han : Hur lärde vi känna varandra? hahahah. Och typ ingen av oss kommer ihåg(?) Så ja.. haha, och sen säger knäppisen igen, men gud, vad ska vi säga te våra barn då när dom frågar hur vi träffades? HAHA! Så vi fick hitta på en liten historia.. eller rättare sagt, HAN FICK! Haha..

Den typ lödsåhär;
Att jag bar en bonde som ägde en bondgård och en dag så blev min ko sjuk(?) Så jag var tvungen och ringa vätrenären.. Som då var calle han själv. Haha, och ja han räddade livet på min älskade ko och vi blev tillslut förälskade och gjorde löv. Hahah.. AW, bonden <3 vätrinären.

HAHA IRONI! /Camilla

Kommentarer
Postat av: Caalleeee Miiiidbeeeck

hahahah så jevla cuult :D<33

2009-07-26 @ 00:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0