lite sömn

Godmorgon ....! *gäsp*

Typ, jag hr nte soviit mycket kan jag säga er. Jag kom inte isäng förns 5 imorse, varför vet jag inte? Jag stängde av datan 4 och smsade till klockan 5. Lyckat! Sen vaknade jag 12 idag. För 1 och en halvtimme sen. Så jag har inte hunnit fixa mig eller ätit eller något sånt..

Nog om det, vad händer idag? Hm.. Haha, jag skulle varit med towe idag. Sa vi igår, men jag tror inte det blir av. Haha. Han stanar väll inne och spelar cs eller något, hm.. Anyway, annars vet jag inte.  Blir väll en till dag med bara slöööööö. Tv och grejer, nej usch. Jag tror jag går ut i solen lite senare. Så dagens outfit är väll mjukis kläder eller bikini. Haha, vi hörs lite senare för nu måste jag käka något! /Camilla

Kommentarer
Postat av: evelina

den där bilden har ja gjort :D

2009-07-22 @ 00:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0