Längtar som fan!

Tänker sätta mig ner och bläddra lite i taxfree-katalogen. Ska se ifall jag hittar något jag kan betälla till turkiet resan.. Fy vad jag längtar! Tänk och bara ligga där, dom två sista veckorna utav sommarlovet.. bli brun och mumsi! Jag kommer hem prick en dag innan skolan börjar så jag kommer vara nybrun. Härligt! Haha..

Och vet ni vad jag kom på.. Jana åker imorgon! Och jag kommer fan inte få träffa henne förns sommarlovet är slut.. kul! Nej.. Och att hon åker utomlands imorogn får mig ju bara att längta mer tills jag åker.. Mjo. Menmen, vi kanske ska ses lite senare idag. Klockan är bara halv 8 så det hinner vi.. ses sista gången på 5 veckor? Gaad..

Men nu väntar taxfreekatalogen, är tillbaka med bilder på det jag hittar och vill ha! /Camilla

Kommentarer
Postat av: felicia

vart ska jana :) ?

2009-07-09 @ 21:02:45
URL: http://feliciaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0