kvällen

Förlåt för dålig uppdatering, inga kommentarer tack!

Iallafall, kom preic in. Har varit med älskisarna Elin och Mimi. Sjukt sköna brudar säger jag bara, i love them. Anyway, vi hade grymt kul Har lite videosar som jag laddar in senare. Först mötte jag dom vid ängen så satt vi typ där p gräset och snackade i en halvtimme. Sen drog vi typ till ica och köpte massa chips och grejer sen drog vi vidare till en annan äng och lodade. Haha, random night. Men kom ju nyss precis hem och ska nog bara sitta vid datan. Orkar inte med något annat../Camilla



Videosarna kommer senare.

Kommentarer
Postat av: melissa

hur många besökare har ni varje dag ? :)

2009-07-23 @ 13:08:00
URL: http://rebeckaochmelissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

berätta hur du fixar ditt hår när de e utsläptt

2009-07-23 @ 14:32:45
Postat av: elin

VIDEOSARNA KOMMER ITNE ALLS!!!!!!!-.-' IAF IBTE OM JAG VAR MED PÅ DOM :)<333

2009-07-23 @ 15:23:36
URL: http://ppelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0