konstigheter..

.. har ni någonsin tänk på att man aldrig skulle kunna skapa en ny färg? Eller kan man? Jo kanske. Men tänk er; hur skulle den nya färgen kunna se ut? Då kommer det upp.. grön, blå, röd, rosa , lila osv. Man kan ju aldrig fantisera om en ny färg?  Sjukt jävla läskigt tycker jag.. Prova!

Sen apropå det, tänk er universum i en låda. Vad finns utanför lådan? Ingenting, jo men det är ju universum.. Men hur stor är det egentligen.. ? Ni har säkert också tänkt på det någongång.. men ska jag vara helt serisöt så får det mig att må sjukt illa...

Haha, jag var bara tvungen att skriva av mig lite..
Varför kom jag ens att tänka på det här? Haha, juste jag ser på American Invntor.. Det är typ som idol, fast iställer för att stå framför juryn med en låt så ska man stå där och visa upp sin uppfinning. Rätt kul faktsikt. Men det var då jag tnkte.. Jag kanske ska uppfinna en ny färg.. men som till slut, efter en tids tänkade kom jag på att det skulle nog inte gå? Haha *sadface* /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0