kommer ni ihåg?

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag och jana hade en "liten hemlighet" ? Som jag lovade att avslöja innan jag åkte iväg till turkiet? Haha, och ja dom flesta vet nog redan.. men endå. Haha! Det är iallafall så att vi ska byta skola efter sommarlovet. Det är ju snart slut? Åker te turkiet om bara 2 dagar och är där resten utavhela sommarlovet. Nice eller nice? TYP MEGA NICE. Haha! Menmen, haha jag gick ju på ekilla först, och har funderat på att byta rätt länge men har varit osäker.. framtills typ någonvecka innan skolavslutningen då vi får reda på att typ as många lärare ska sluta från ekilla och vårat älskade uppehållsrum ska stängas?! KUL! Nej, kan bara säga att ekilla snart går under.. känns fan så fyfan! Haha.. Så ja, jag och jana kommer byta skola. Fast jag kommer skana min klass grymt mycket! Först hatade jag den som fan,men sen seriöst.. kommer sakna dom. Och speciellt mina älskisar elin och linis. Gud, hur ska jag klara mig? :'( Menmen.. det funkar nog, hopas jag. Haha juste, jag var tvungen att smsa Jana och säga att vi kom in på den nya skolan, för hon är ju lixom i ukraina och kunde inte komma på mötet idag.. Menmen, nu vet ni! /Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola e de då ? hahaha

2009-07-30 @ 14:13:55
Postat av: a

vilken skola ska ni byta till

2009-07-30 @ 15:09:43
Postat av: Anonym

vilken skola?

2009-07-30 @ 22:41:38
Postat av: nathalie

världens bästa, hahah bergius ! :Ö

i min klass :p

2009-08-01 @ 17:51:07
URL: http://nathalienorrmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0